Job 19 van 31


Report this listing

Solliciteren



HR Business Specialist


Functie

Voor onze klant gespecialiseerd in de logistieke & transport sector zijn wij op zoek naar een HR Business Specialist.

Jouw taken zijn:

Het sturen en coördineren van het aanwervingsbeleid. Het uitwerken en initiëren van acties met betrekking tot de behoefte aan personeel, teneinde de continuïteit in de personeelsbezetting te garanderen.

Verantwoordelijk voor de supervisie op en de uitvoering van het operationele dagdagelijkse beheer van alle HR-activiteiten.

Instaan voor het correct uitvoeren van de payroll en personeelsadministratie.

Opvolgen van de fiscale en sociale wetgeving en instaan voor een correcte implementatie ervan.

Coördineren van interne en externe opleidingen en bijhorende subsidiedossiers aanvragen.

Coördineren van de jaarlijkse evaluaties en functioneringsgesprekken.

Advies verlenen aan en coachen van de managers inzake personeelsbeleid, dit in lijn met de geldende regel- en wetgeving.

Coachen van de managers inzake de ontwikkeling van de competenties van hun medewerkers.

Fungeren als aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor medewerkers dit voor HR-gerelateerde vragen.

Opstellen van contracten en functieomschrijvingen.

Instaan voor de rapportering op het vlak van personeelsaangelegenheden.

Bestaande personeelsbeheersystemen onderhouden en optimaliseren.

Interne opleidingen verzorgen. Interne/externe opleidingen voorstellen en deze opvolgen.

Eisen m.b.t. kwaliteit, milieu, veiligheid, voedselveiligheid, productveiligheid en productintegriteit en certificaat specifieke eisen die gelden binnen het proces, uitdragen, bewaken en stimuleren op de werkvloer.

Jouw profiel

. Hands-on mentaliteit

· Gedreven en no-nonsense attitude

· Proactief

· Probleemoplossend denken

· Flexibel en stressbestendig

· Juiste prioriteiten stellen

· Beredeneerde beslissingen nemen

· Vlotte communicatie met verschillende niveaus binnen en buiten het bedrijf (management, arbeiders, vakbonden, ...)

· Masterdiploma menswetenschappelijke richting of gelijkwaardig, aangevuld met enkele jaren ervaring bij voorkeur in de logistieke sector

· Goede kennis van de sociale wetgeving

· Enkele jaren ervaring in loon- en personeelsadministratie

· Kennis van Nederlands, Frans en Engels

· Grondige kennis MS Office pakket

  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Solliciteren

Nancy Taets
0476957246
hr@bigc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht